söndag 23 maj 2010

Uppgift 13

Wow, har tiden gått så fort!. snart bara 2 veckor kvar av terminen och Medieteknik A
Jag har lärt mig mycket och kommer säkert få användning av mina mediekunskaper i och med att jag tänker söka vidare till en filmutbildning / animeringsutbildning och kanske söka in till den nyskapade spel linjen på sh. publicering via internet får jag nytta av med att skapa en online portfolio där jag kan visa upp mina verk i framtiden.

Jag har inte varit aktiv med bloggen då jag aldrig varit intresserad av att blogga då jag tycker att mina tankar tillhör mig och inte behöver spridas som någon blond mode skribent ell dylikt, så jag har inte skrivit mer än vad uppgifterna kräver och kommer inte att blogga vidare när terminen väl är över.

2 kommentarer:

  1. Det är helt ok att inte vilja blogga. Men hoppas du hunnit se att alla bloggar inte är lika. Det KAN vara ett enkelt sätt att dela med sig av kunskaper t.ex.
    Många verkar intresserade av vår eventuella spelutbildning, visst måste den bara bli godkänd?!

    SvaraRadera
  2. P.S. ja alldeles för fort

    SvaraRadera